TGIF Vodafone webcare, als dat zou kunnen.

Zo nou zien jullie het ook! Het is vrijdag dus mag wel weer effe los. #Vodafone leest toch niet mee
Na lang wachten mocht ik de 15e mijn abonnement verlengen en een nieuwe  telefoon kiezen. Ach moderne clubs als Vodafone kun je wel vertrouwen…doen we dus effe snel online.
So far so good, verlengen KLIK…gratis internet 24 maanden KLIK  en HTC desire…KLIK. Bevestiging per mail KLIK…ordernummer bladiebla KLIK….kosten 0,00.
Domdiedomdiedom…16 september…uw abonnement is aangepast…dank voor uw vertrouwen. Mooi da’s 20 euro minder per maand voor meer.
Bij elk geluid van een vrachtwagen spring ik op…want vast abonnee..verlengen, binnen 24 uur thuisbezorgd.
Ellende begon vandaag. Van afzender shop.nl (vodafone@comsumentonline.nl) ontvang ik weer een mail: ga voor de deur liggen met je ID en pinpas…we bellen als we komen…oh en…kost 479.00 euro onder rembours. Huh?
0800weetikveel….klik 1, druk 2, kies 4…de verbinding wordt verbroken, noges, kies 5, wacht en ja…een mijnheer…oh jee mevrouw..ja ons systeem is een beetje van slag…gauw een mail sturen naar vodafone@consuminder.org..komt allemaal goed.
10 minuten later mail: beste mevrouw winters, dank voor uw bestelling op 17 september voor de coming soon telefoon…de pakketdienst neemt contact op als het toestel weer leverbaar is, klik hier voor de status…KLIK..onder rembours 479,00 euro.
Pak mijn telefoon 1200, klik 1, druk 2…slim als ik ben…bij verlengen abonnement nemen ze vast snel op…klantenbinding..
Ik heb niet geteld…maar “al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld alstublieft” heb ik denk ik wel 15 minuten gehoord. Arme jongen die uiteindelijk opnam…ik weet het…jij werkt daar ook maar…en jij bent geen prutser…maar #$@jt$#2#..ach mevrouw…echt…wij hebben altijd gelijk en hier staat dat uw telefoon in de auto ligt en dat die gratis wordt bezorgd…echt…
HALLO BESTE VODAFONE…..MET EEN TWITTER ACCOUNT O TWEETS, O AAN HET VOLGEN….heeft u ook een rechtstreeks nummer of e-mail adres om een klacht in te dienen? Nee mijn lerend vermogen is ook nul, dit is de 2e keer namelijk..en Karin..heb je ooit iets gehoord of gezien van Vodafone?

2 comments

  1. Karin….wat je waarschijnlijk al wist…..je bent niet de enigste. Ook ik heb on-line besteld en wacht en bel en wacht en bel en wacht…

    24 uur levering…..boem weer en ballon stuk
    Klantenservice….boom, another balloon

    Ik heb de 15e besteld en ook een remboursnota van 479 euries, maar nu een TNT barcode. Volgens TNT is mijn Desire nu gesorteerd, ben benieuwd of het gratis wordt of niet.

    Succes, en als jouw Desire komt veel plezier ermee

  2. IK HEB OOK EEN TNT code…en zelfs bericht 0,00 euro…maar ja…eerst voelen dan geloven. Wat mij het meest ergert is de ongeinteresseerde of zelfs geen enkele reactie van Vodafone, klanten zijn blijkbaar niet belangrijk en webcare is non existing. Jammer jij ook veel succes met wachten, wie weet liggen onze desires nu naast elkaar te slapen in een TNT magazijn, waar te weinig posbodes zijn om ze rond te brengen 🙂

Comments are closed.